Աշխատանք գիրք – տետրով

Հիմա գրիր քո ուսուցիչների անուները ու ազգանուները”

Ալինա Աղասյան, Քրիստինե Շահբազյան, Անի Միրոզյան,Ֆլորա Դավթյան,Նարե Արիստակեսյան,Անահիտ Կիրակոսյան,Աննա Ֆրանգյան,Հասմիկ Մաթևոսյան,Անժելա Բլեյան,Տաթև Աթոյան,Քնարիկ Ներսիսյան։

Գրիր հարցերի պատասխաները

Ու՞մ ծառերը ծաղգեցին

Անի ին ծառերը ծաղգեցին։

Ինչպիսի ծառերը ծաղգեցին

Գեղեցիկ ծառերը ծաղգեցին։

Ծառերը եր՞բ ծաղկեցին

Ծառերը գիշերը ծաղկեցին։

Ծառերը որ՞տեղ ծաղկեցին

Ծառերը անտառուն ծաղկեցին։

Ծառերը Ին՞չպես ծաղկեցին

Ծառերը արագ ծաղկեցին։

Էջ 6

Մարդ որ մեքենա է վարում։ Վարորդ

Մարդ որ հեծանիվ ե վարում։ Հեծանվորդ

Մարդ որ ճամբա ե հելում։ Ճամփորդ

Մարդ որ արաջնորդում է։ Արաջնորդ

Մարդ որ որս ե անում։ Որսորդ

եջ 7

Նկարագրիր քեզ

Աչքերս կանանչ ու նուշի ձև, ու շրթուգներս վերևինը բարակ ե և մույս հաստ ե աևլի։

Աչքերս ամենա շատ եմ սիրում երեսիս վրա։

Գեղեցիկ օգտակար և ոսկե մազեր ես ունեմ։

ցածրահասակ եմ։

Ես գեղեցիկ եմ։

Մարդիկ ասում են որ սիրուն բարի ու ջղայն եմ։

Աղջիկը շնից շատ վախեծաց էր։

Տատիկը շնից շատ վախեծաց էր։

Մայրիկը շնից շատ վախեծաց էր։

եջ 8

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *