«Տարվա իմ ձեռքբերումները»

1․Ո՞րն է քո սիրելի վայրը կրթահամալիրում, Հյուսիսային դպրոցում: Կարող ես տեղադրել լուսանկարներ։

Մեր Դասարանը Կամ Բակը։
2․Ո՞րն էր այս տարվա ամենասիրելի նախագիծը։ Պատմ՛իր այդ նախագծի մասին: Կցի՛ր նաև հղումը։

ԿՈՄԻՏԱՍՅԱՆ ՖԼԵՇՄՈՓ

ԿՈՄԻՏԱՍ ՎԱՐԴԱՊԵՏ

ԿՕՄԻՏԱՍԻ ՄԱՍԻՆ ԱՄԲՈԲՈՒՄ

Շատ լավներ, ես շատ եմ հավանել այս նախագիծը։
3․ Ի՞նչ  գրքեր ես կարդացել այս ուսումնական տարվա ընթացքում։ Կցի՛ր ցանկը, բլոգիդ «Իմ գրադարանը» բաժնի հղումը։

Չեմ Հիշում ինչ գրքեր եմ կարդացել բայց կարող է հինգ հատ լինեն։

Ալի Բաբան


4․ Ի՞նչ գիրք ես կարդում հիմա, գրի՛ր վերնագիրը, հեղինակի անունը։

Heidi գիրքնեմ կարդում հեղինակի անունը Johanna Spyri։


5․ Կազմի՛ր այս տարի սովորած բանաստեղծությունների ցանկը։ Ո՞րն է այս տարվա քո սովորած ամենասիրելի բանաստեղծությունը:

Ես իմ անուշ Հայաստանի արևահամ բարն եմ սիրում,
Մեր հին սազի ողբանվագ, լացակումած լարն եմ սիրում,
Արնանման ծաղիկների ու վարդերի բույրը վառման,
Ու նաիրյան աղջիկների հեզաճկուն պա՛րն եմ սիրում։

Իմ կարոտած սրտի համար ո՛չ մի ուրիշ հեքիաթ չկա․
Նարեկացու, Քուչակի պես լուսապսակ ճակատ չկա․
Աշխա՛րհ անցի՛ր, Արարատի նման ճերմակ գագաթ չկա․
Ինչպես անհաս փառքի ճամփա՝ ես իմ Մասիս սա՛րն եմ սիրում։


6․ Պատմիր ընկերոջդ մասին․ նկարագրի՛ր ու բնութագրի՛ր նրան։

Եվա Մարտիրոսյան, Եվան շատ զվարճալի է: Ես շատ եմ նրան սիրում, ինքը ինծպես անհատականություն ունի, և ինծպես մազեր։


7․Ի՞նչ ճամփորդությունների ես մասնակցել այս տարվա ընթացքում։ Թվարկի՛ր, տեղադրի՛ր պատումներիդ հղումներն այդ ճամփորդություններից։

Շատ ճամփորդությունների եմ մասնակցել բայց բոլորը չեմ հիշում։

ԱՐԱՏԵՍ


8․ Պատմիր քո ընտրությամբ գործունեության մասին։ Ի՞նչ դասընթաց ես ընտրել, ո՞վ է ուսուցիչը, ինչպե՞ս եք աշխատում, ի՞նչ եք ստեղծել․․․


9․ Ի՞նչ կանես  5-րդ դասարանում, որ չես արել 4-րդ դասարանում:

Ավելի Բարցունքներ հաղթահարել։


10․ Նշիր մեկ բան, որը քո այս տարվա ձեռքբերումն ես համարում։

Բարցունք հաղթահարել։


11․Ո՞րն ես համարում քո այս տարվա լավագույն լուսանկարը, տեղադրի՛ր այստեղ:


13․ Ավելացրո՛ւ քո հարցը․․․

14. Սիրո՞ւմ էս դպրոց

Ոչ՛

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *